Producertech Homepage
Forum Home Forum Home > Music Courses & Training > Ableton Live Forum
  New Posts New Posts
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

talade också efter matchen Barcelona tröja

Post Reply Post Reply
Author
Tea Boy
Tea Boy

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fotbollstrjemp Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: talade också efter matchen Barcelona tröja
    Posted: 22 Aug 2018 at 2:15am
Resan av Real Madrid Champions League tre på varandra följande mästerskap är showen Liverpool barn tröja av BBC-kombinationen. Från gruppspelet till kvartsfinalen, C Luo stora kill kvartetten, semifinalen striden Bayern var Benzema byggdes under den enastående service och smarta gjorda mål i finalen. Nyckelpersonen i finalen är utan tvekan den näst bästa bellen efter bänken. BBC Trident sätter också en rekord.

OPTA statistik från 2013, medan Real Madrid har tre stjärnor, gjorde BBC Trident totalt 442 kulor (88 bollar Bell, Benzema bollen 105, C-249 boll), de går utöver historien om Real Madrids största Big Three (Di Stefano bollen 148, kulan 214 Puskas, rhizophores bollen 79, medan under tre Real Madrid, tillsammans gjorde mål 441).

Det bör understrykas, var BBC portfölj byggdes 2013, har bara fem säsonger, och sedan fastställa bedrifter i treudd  1958-1964, upplösningen av totalt sex säsonger och gjorde 441 mål. Med tanke på att dagens fotbollstaktik är långt strängare än de var, är BBCs rekord  extremt värdefullt. Precis som den spanska medier sade: "Ingen ifrågasatte den historiska position tre stora, men Real Madrid laget historia störst Trident, kanske just nu."

Självklart är alla cirklar mycket oroliga för att BBC Trident sannolikt kommer att sönderfalla i sommar. Bell hela säsongen finns djupa överförings rykten i Champions League-finalen efter sin enastående prestanda, Bell påpekade tydligt i en intervju, inte Champions League-finalen episod han är mycket glad, talade om hans framtid, säger han: "Jag behöver varje spelat hela veckan, men Barcelona barn tröja den här säsongen har inte hänt. jag har 5-6 veckor av skador, men sedan svarade jag. somras, jag måste sitta ner och prata och mäklare. "

C Luo talade också efter matchen några mycket konstiga ord: "Vi gjorde historia, och nu ska njuta av ögonblicket om det är Zidane eller tränarstaben eller spelare, i detta ögonblick, är deras framtida öde inte så. viktigt. mycket underbara dagar i Real Madrid under de närmaste dessa dagar, skulle jag ha varit på min sida till dessa fans, ge ett svar. "om" Marca "tidningen eller" Aspen "tidningen, i princip Dessa ord av Ronaldo förstås som "implicita avgångar".

Information från den aktuella synvinkel, efter slutet av säsongen, denna kombination är BBC sannolikt att upplösas, trots allt, världens Ingen fest festen. Tre-säsongens Barcelona tröja tre-timmarsl*g gjorde 442 mål och kan sluta där. Men i den Juventus tröja sista matchen för säsongen, denna kombination än Real Madrid laget historia den största av de tre stora, är detta en stor milstolpe. Detta innebär att även om BBC i sommar kombination sönderfall, de är i den vackraste sättet att gå till historien, som i de senaste fem åren, kommer att vara en hel del Real Madrid fans en livstid av minnen.
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down