Producertech Homepage
Forum Home Forum Home > Music Production General > Sounds and Samples
  New Posts New Posts
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Real Madrid lasten paita Ereli La ja muut

Post Reply Post Reply
Author
Tea Boy
Tea Boy

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fotbollstrjeliki Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Real Madrid lasten paita Ereli La ja muut
    Posted: 01 Mar 2018 at 5:26am
Manchester United keskikenttäpelaaja Herrera on Espanjan virallisen Portugali paita käsittelyn epäiltynä sopupelien 2011, Herrera keskeytettiin kuusi vuotta saattaa esiintyä neljäksi vuodeksi vankeuteen. Herrera oli Zaragozassa pelata kaudella 2010-2011, että kauden viimeisellä kierroksella, jossa Zaragozan 2-1 voiton Levante, menestys putoaminen, vaikka Lakeluni Aasia on karsittu. Ottelun jälkeisenä tapana media levitti levottomasti Saragozaa ja Levantea otteluiden vahvistamisesta. Espanjan syyttäjien myös Tutkimme, ja Barcelona lasten paita lopulta, syyttäjän mielestä on monia epäilyjä Zaragoza ja Levante tämä pallo, he uskovat tämän elämän ja kuoleman ennen sotaa, oli pelaaminen Zaragoza Herrera ja muutamat muut pelaajat antoivat 965 000 euroa lahjuksia Levante-pelaajille, mikä johti Zaragozan voittoon. Kun vuoden tutkimuksen, syyttäjä esitti Espanjan syytteen helmikuun alussa tänä vuonna, pyytäen tuomioistuin tuomitsi 35 ihmistä vankilaan Herrera et Argentiina paita 2 vuotta, porttikielto jalkapallo kuusi vuotta, sakkoa 1,7 miljoonaa euroa. Pian tämän jälkeen uutinen tuli ilmi, Herrera myös oman sopupelien kysymys joutui vastaamaan: "Tämä tapahtuma alkoi 2014 kun olin käynyttä ilmoitan, että olen koskaan, eikä tule koskaan tee mitään manipuloida pelin tulokset. Jos pyydettiin todistamaan, olen hyvin onnellinen, olen hyvä omatunto, rakastan jalkapalloa, kunnioitan reilun pelin periaatteita, ylös ja alas tuomioistuin olen ollut niin. " Viime päivinä "Daily Mail" ja "Daily Mirror" jälleen kerran raportoivat asiasta, molemmat tiedotusvälineet sanoi nykyinen vakaumus Real Madrid lasten paita Herrera ja muut ovat erilaisia ​​mielipiteitä, Espanjan puolella että Real Madrid lasten paita Ereli La ja muut olivat äärimmäisen huonoja rikoksentekijöitä, ja heidät tuomittiin neljän vuoden vankeusrangaistukseen Herreralle ja muille, keskeytettiin kuusi vuotta ja rangaistettiin 2.9 miljoonalla eurolla. (Espanjan lain mukaan samassa asiassa osapuolet voivat valittaa syytteeseenpanon lisäksi, joten La Liga: n virallinen valitus on voimassa.) Jos La Lumin väitteet perustuvat, Herreran ura loppuu, mutta hän joutuu myös neljän vuoden vankilaan. Samaan aikaan La Liga antoi lausunnon tältä osin, sanoi, että se ei kommentoisi asiaa. Tiedetään, että tämän vuoden loppuun tai ensi vuoden alkuun tuomioistuin jatkaa asian käsittelyä.
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down