Producertech Homepage
Forum Home Forum Home > Music Production General > Sounds and Samples
  New Posts New Posts
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Dallas Cowboys Tröjor Manchester City det spelet

Post Reply Post Reply
Author
Tea Boy
Tea Boy

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fotbollstrjemp Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Dallas Cowboys Tröjor Manchester City det spelet
    Posted: 16 Jan 2018 at 2:39am
Premiership 23: e runda, Manchester United hem 3-0 seger över Stoke City fortsätter att ranka andra i mästerskapet. Efter matchen, Manchester United tränare Jose Mourinho Argentina tröja som svar på en intervju med Sanchez överföring rykten. För det här spelet sade Mourinho: "Stoke City-spelare kommer att spela fotboll, de är inte rädda, för första halvåret har vi mycket problem." Som Manchester City förlorade till Liverpool denna runda Upplev det första nederlaget i Premiership säsongen, vilket gör att Manchester United kan minska gapet mellan rivaler och stadsklyftan, men de två lagen är fortfarande 12 poäng från varandra. Men Mourinho sa att han inte var oroad över kriget mellan Manchester City och Liverpool: "Jag såg inte Liverpool slog Dallas Cowboys Tröjor Manchester City det spelet, det här spelet kommer inte att förändras någonting. Nu är klyftan fortfarande Brasilien tröja stor, jag har sagt tidigare Manchester City har fortfarande sitt eget öde. " Sanchez den här omgången gick inte in på Arsenal listan, utanför rykten slutade i Manchester, kommer Sanchez bli med i Manchester United. Som svar på detta sa Mourinho: "Jag är inte här Sanchezs dynamiska, han är fortfarande Arsenals spelare, om han gick bra för Arsenal. Om han gick med i Manchester United, bra för oss. Om du går till andra lag Bra för dessa lag. " Nu är det nyheter om att Portugal tröja Chelsea också är intresserad av Sanchez, säger Mourinho: "Jag vet ingenting om de senaste nyheterna om dessa överföringsmarknader, jag fokuserar bara på spelet, kanske Messi tröja finns det andra klubbar som också är intresserade av Sanchez." Makhtari ryktas för att handlas till Arsenal, vilket Mourinho svarade: "Han är Manchester United-spelare, han kan lämna, överföringsmarknaden är öppen." Vill du köpa en? Välkommen till vår butik http://www.fotbolltrojor.se. Och samla roligt surfa via vår hemsida billig fotbollströja.
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down